کسب درآمد از اینترنت


کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنتکسب درآمد - و بالاتر از آن راه اندازی کسب و کار - از طریق اینترنت و یا به طور دقیق تر "دنیای وب" امروزه موضوعی است جدید اما در عین حال بسیاری به آن مشغول هستند. عده زیادی درآمد های بالایی از طریق وب کسب می کنند. ماهیت وب به گونه ای است که فاصله فیزیکی را تا حدود زیادی از میان بر می دارد و همین امر به جهانی شدن برخی کسب و کارها منجر شده است که در غیر این صورت امکان جهانی شدن را نداشتند.

امکانات وب برای کسب درآمد تقریبا بی نهایت است و همه روزه امکانات جدیدی نیز به آن اضافه می گردد. کسب درآمد از طریق فروش "خدمات" ، "محصولات" و یا "اطلاعات" اتفاق می افتد. این امر به سادگی در فضای مجازی وب امکان پذیر است. سهم داشتن در کسب درآمد از طریق وب در سطوح مختلف و به روشهای مختلفی انجام می گیرد. از درج یک آگهی ساده یا معرفی محصول یا خدمات در شبکه های اجتماعی تا داشتن وب سایتهای فروشگاهی با درآمدهای چند میلیاردی همگی سطوح مختلفی از حضور در این جریان عظیم است. هدف ما کمک به شما برای حضور در فضای کسب درآمد از طریق وب و اینترنت است. اما چگونه؟

برای تبیین این موضوع سطوح حضور در وب و مزایای آنرا در نظر می گیریم.

 

1) معرفی و بازاریابی بدون داشتن وب سایت:

این بخش شامل حضور در شبکه های اجتماعی و هم چنین درج آگهی در سایتها و ایمیل مارکتینگ می باشد. در این حالت شما همواره از داشتن محلی که اطلاعات و تصاویر  را به صورت مجموعه و ساختار بندی شده به مشتریان ارائه دهد محروم خواهید بود. همچنین هر کدام از روشهای گفته شده دارای زمان انقضا خواهند بود.

 

2)‌ داشتن وب سایت ویترینی:

وب سایت ویترینی شما در واقع ویترین آنلاین و 24 ساعته خدمات و محصولات شماست. شما به صورت ساختار بندی شده و به طرزی جذاب ، خلاقانه و زیبا قادر خواهید بود که اطلاعات و تصاویر مربوط به خدمات یا محصول خود را ارائه دهید. شما برای تضمین در آمد خود از اینترنت حداقل نیازمند یک وب سایت ویترینی هستید. با داشتن وب سایت ویترینی درج آگهی ، حضور در شبکه های اجتماعی و ایمیل مارگتینگ شما همراه با لینک به سایتتان خواهد بود که این خود یک ارزش افزوده برای سایتتان و در نتیجه برای شما ایجاد خواهد کرد. همچنین به لحاظ اعتبار و افزایش میزان اعتماد مشتریان به شما داشتن وب سایت تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

3) داشتن وب سایت فروشگاهی:

با داشتن یک وب سایت فروشگاهی در واقع شما کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید. یک وب سایت فروشگاهی می تواند به صورت خود کار در تمام طول 24 ساعت همانند یک فروشنده ماهر و خستگی ناپذیر به امر فروش بپردازد. علاوه بر این تنها با یادگیری نحوه مدیریت کسب و کار آنلاین خود با اتکا به بهره گیری از امکانات اتوماسیون کارها که در وب سایت فروشگاهی شما انجام می گیرد به کارمندان کمتری احتیاج خواهید داشت و این یعنی هزینه کمتر. وب سایتهای فروشگاهی مزایای بسیار دیگری نیز دارند و همه ساله درآمد بالایی را نصیب صاحبان خود می کنند.

 

به طور خلاصه داشتن یک وب سایت زیبا ، کارا و مناسب کلید حضور در کسب درآمد اینترنتی است. با داشتن حداقل یک وب سایت ویترینی از بسیاری از امکانات موجود در فضای مجازی بهره مند خواهید شد. سوالی که در اینجا ممکن است مطرح شود این است که آیا طبقه بندیی برای وب سایتها وجود دارد؟ برای شروع یک کسب و کار اینترنتی یا بهره مندی از امکانات وب یا برای گسترش و تقویت کسب و کار موجود چه نوع سایتی مناسب شماست؟ ما به طور کلی وب سایتها را در چهار دسته تقسیم بندی می کنیم.

 

الف) وب سایتهای ویترینی ساده:

در این وب سایتها اطلاعات ، تصاویر و ویدئوهای مختلف و بسیاری امکانات دیگر وجود دارند. در این وب سایتها امکان اینکه بازدید کنندگان با شما تعامل داشته باشند وجود ندارد. تنها راه ارتباطی با شما تلفن ، فکس و ایمیل می باشد. این نوع وب سایت متناسب برای کسانی است که می خواهند کسب و کار خود را معرفی کنند. 

 

ب) وب سایتهای ویترینی دو طرفه:

تفاوت اصلی این وب سایتها با دسته الف در میزان ارتباط دوطرفه سایت با مشتریان خود می باشد. در این نوع سایتها بازدید کنندگان امکان نظر دادن درباره مطالب مطرح شده ، بحث و تبادل نظر در فرومها و امکاناتی چون داشتن صفحه شخصی را دارا می باشند. این وب سایتها مناسب برای کسب و کارهایی است که می خواهند علاوه بر معرفی محصولات و خدمات به طور مداوم با مشتریان خود در ارتباط باشند. 

 

ج) وب سایت فروشگاهی:

وب سایتهای فروشگاهی مهم ترین بخش کسب و کار اینترنتی محسوب می شوند. در این نوع وب سایتها امکان پرداخت آنلاین ، صدور فاکتور آنلاین ، ایجاد نمایندگی فروش ، انبار گردانی و بسایری امکانات ویژه دیگر پیاده سازی می گردد. 

 

د) وب سایتهای سازمانی و پرتالها:

این وب سایتها برای سازمانهای بزرگ که دارای زیر بخشهای متعددی می باشند به صورت اختصاصی طراحی و پیاده سازی می شوند. در زمینه طراحی چنین پرتالهایی می بایست ساختار مجموعه در نظر گرفته شود.

 

در صورتی که هنوز وارد فضای کسب و کار اینترنتی نشده اید و در حال تصمیم گیری برای ورود به این فضا هستید ما همواره برای مشاوره و گفتگو با شما آماده ایم. 

برای اطلاع از تمامی خدمات ما علاوه بر بازدید قسمتهای محتلف سایت می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن 09122377106 تماس حاصل نموده یا فرم مشاوره را تکمیل نمایید.

 
 
 

ارتباط با همراهان وب : 09122377106

ساعات کار: شنبه تا چهارشنبه 9-15 پنج شنبه 9-13

ایمیل: info[a]hamrahanweb.com