مشاوره رایگان بالا بردن بازدید سایت


چگونه تعداد بازدید/ کلیک سایت خود را افزایش دهیم؟

visitداشتن سایت خوب است اما اگر سایتی داشته باشیم که بازدید بالایی داشته باشد آنوقت عالی است! دیده می شویم، شنیده می شویم و این یعنی حس خوب ، احساس قدرت و طبیعتا پول.

افزایش بازدید سایت یکی از مهم ترین اقدامات دارندگان سایت می باشد. تعداد بازدید مطلوب برای سایتهای مختلف کاملا متفاوت است. مثلا برای یک وب سایت شخصی داشتن 10 بازدید در روز تعداد بالایی محسوب می گردد. برای سایتهای مشتری و محصول محور داشتن تعداد 50 بازدید در روز هم می تواند بازدید بالایی باشد. برای سایتهای شرکتهای بزرگ و مراکز دولتی شاید 1000 بازدید در روز قابل قبول باشد. برای برخی دیگر همچون سایتهای خبری و سایتهای مرجع روزانه چند هزار بازدید مطلوب خواهد بود. به طور کلی برای افزایش بازدید سایت چه باید کرد؟

به طور خلاصه می توان با تقویت دو موضوع عمده بازدید سایت را افزایش داد.

1) شما می بایست دیده شوید.

2) محتوا و جذابیت لازم برای راضی کردن بازدید کننده و ایجاد علاقه در وی برای بازگشت مجدد را داشته باشید.

مورد دوم به هنر طراح سایت برای ایجاد سهولت و جذابیت و به مدیر سایت به عنوان منتشر کننده محتوا بستگی دارد و در واقع بیشتر مربوط به مهارت و ذوق و سلیقه افراد می شود. اما مورد اول را می توان با روشهای مشخصی افزایش داد. کاری که باید انجام داد این است که از همه جای اینترنت کاربران را به سایت خودمان هدایت کنیم. در هفت روش مهم را بررسی می کنیم.

 

الف: بهینه سازی رتبه سایت در موتور های جست و جو یا به اختصار سئو:

robots یکی از مهم ترین روشهای افزایش بازدید سایت افزایش رتبه سایت می باشد. درصد بالایی از کاربران برای یافتن سایتهای مورد نیاز خود از موتور های جست و جو استفاده می کنند. اگر سایت شما از رتبه بالایی در موتور های جست و جو برخوردار باشد جایگاه نمایش سایت شما در نتایج موتور های جست و جو ارتقا می یابد و در نتیجه تعداد افرادی که شما را مشاهده و با احتمال بالا از سایت شما دیدن می کنند افزایش می یابد. برای اطلاع از چگونگی بالا بردن رتبه سایت مشاوره رایگان بالا بردن رتبه سایت کلیک کنید یا با ما از طریق شماره تلفن 09122377106 تماس حاصل نموده یا فرم مشاوره را تکمیل نمایید. 

 

ب: تبلیغ در گوگل یا Google Ad Words:

googleadwords2 شرکت گوگل این امکان را ایجاد کرده است که مدیران تمامی سایتها بتوانند با پرداخت مبالغی وب سایت خود را در صفحه اول گوکل نمایش دهند. در این روش که به دلیل پیچیدگی و همچنین ایجاد اکانت پولی در گوکل می بایست از طریق شرکتهای ارائه دهنده خدمات Google Ad Words انجام گیرد (ما یکی از ارائه دهندگان خدمات تبلیغ در گوگل هستیم) ابتدا مبلغی به اکانت ایجاد شده واریز می گردد. سپس کلمات کلیدی مرتبط با محتوای سایت انتخاب شده و به گوگل معرفی می گردد. از این به بعد هر گاه یکی از این کلمات در گوکل جست و جو گردد سایت شما بدون در نظر گرفتن رتبه آن همواره در صفحه اول نمایش داده می شود. نمایش سایت رایگان بوده و تنها در صورتی که کاربر روی لینک سایت کلیک کرده و وارد سایت شما شود مبلغی از پول شما کسر خواهد شد. مفدار کسر پول ثابت نبوده و به پارامترهای متعددی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل کاهش هزینه کلیک مرتبط بودن کلمه کلیدی با محتوای سایت می باشد. این روش را به همه کسانی که می خواهند بازدیدشان را افزایش دهند به شدت توصیه می کنیم. برای اطلاع از تبلیغ سایت در گوکل با ما از طریق شماره تلفن 091223377106 تماس حاصل نموده یا فرم مشاوره را تکمیل نمایید. 

 

 

 ایمیل مارکتینگ:

ایمیل مارکتینگ یکی از روشهای بسیار مناسب برای افزایش بازدید سایت می باشد. در این روش یک ایمیل با طراحی گرافیکی جذاب و با محتوای مناسب طراحی شده و به صورت انبوه به افراد ارسال می گردد. با توجه به اینکه  امکان ارسال یک ایمیل یکسان با تعداد بالا با ایمیل های شخصی و شرکتی وجود ندارد بنا بر این ارسال انبوه ایمیل نیاز به زیر ساختهای خاص خود دارد. همچنین در ارسال ایمیل گروهی اغلب تمایل داریم که به یک دسته خاص از افراد به عنوان مثال پزشکان ارسال شود که نیاز مند داشتن پایگاه داده ایمیل های واقعی و فعال است. 

همراهان وب با داشتن تمامی زیر ساختهای لازم برای ارسال ایمیل انبوه به همراه گزارش کامل از تعداد ارسال و خوانده شدن ایمیل ها همچنین گزارش کامل از لینک های مشاهده شده و دیتابیس های کامل مشاغل خدمات ایمیل مارکتینگ را ارائه می دهد. برای اطلاع از خدمات ایمیل مارکتینگ با ما از طریق شماره تلفن 09122377106 تماس حاصل نموده یا فرم مشاوره را تکمیل نمایید. 

 

حضور در شبکه های اجتماعی و ایجاد لینک در آنها:

socialبا توجه به گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی و افزایش تعداد کاربران، شبکه های اجتماعی مکان مناسبی برای جذب بازدید کننده می باشند. باید توجه داشت که هر کدام از شبکه های اجتماعی مخاطب خاص خود را دارا بوده و می بایست متناسب با کاربران و اهداف آن شبکه های اجتماعی در آنها حضور یافت. همچنین تجربه نشان داده است که محبوبیت شبکه های اجتماعی دارای تاریخ انقضا می باشد و در طول زمان از محبوبیت آنها کاسته شده و شبکه های اجتماعی جدید ایجاد می گردند. بنا بر این می بایست برای استمرار موفقیت حضور در شبکه های اجتماعی به روز بود و به روز ماند.

شبکه های اجتماعی پر طرفدار گوشی تلفن همراه امروزه کاربران فراوانی دارند و با توجه به سادگی کلیک بر روی لینک ارسالی در این شبکه ها، آنها می توانند برای افزایش باردید بسیار مناسب باشند. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09122377106 تماس حاصل نموده یا فرم مشاوره را تکمیل نمایید. 

 

آگهی تبلیغات اینترنتی:

advertiseیکی دیگر از روشهای عمده درج لینک و آگهی اینترنتی است. برای این منظور می توان از سایتهای اختصاصی که برای این منظور طراحی شده اند بهره برد و هم می توان آگهی سایت را در سایتهای تخصصی پر بیننده درج کرد. با یک جست و جوی ساده در گوگل به سادگی می توانید تعداد زیادی از سایتهای تبلیغاتی را بیابید.

 

تبادل لینک:

یکی از روشهایی که می تواند بازدید کننده به سایت شما اضافه کند تبادل لینک با سایتهای دیگر است. این روش در صورتی که سایتها هم تراز باشند یک بازی برد-برد محسوب می شود. سایتهای ساخته شده توسط همراهان وب بدون استثنا امکان تبادل لینک به صورت نامحدود با سایتهای دیگر را دارا می باشند.

 link exchange

 
 
 

ارتباط با همراهان وب : 09122377106

ساعات کار: شنبه تا چهارشنبه 9-15 پنج شنبه 9-13

ایمیل: info[a]hamrahanweb.com